Mnie więcej niż kilka razy pytano mnie,w jaki sposób zwiększyłem swój rozmiar. Moje ramiona i mięśnie brzucha wyglądają inaczej – są silniejsze i lepiej ukształtowane. Powiem wam to w tajemnicy: osiągnąłem sukces dzięki ciężkiej pracy na siłowni i odpowiedniemu odżywianiu. Chcesz poznać więcej szczegółów? Poniżej przedstawiam trening, który zwiększa kształt i rozmiar bicepsów i tricepsów. Dodatkowo, znajdziesz ćwiczenia na mięśnie brzucha, które pozwolą ci zbudować sześciopak

Trening

Ten trening nie jest łatwy. Podczas jego realizacji będziesz odczuwać ból. Ale nie możesz się na nim skupić. Skoncentruj się na wizji, swoim celu, zamiarze, który pomoże ci go wykonać. Pomyśl o wynikach, które chcesz osiągnąć, a twoja energia będzie generowana. Jeśli jesteś już gotowy – zrób to!

Porady Kizzito Ejam na temat treningu ramion

Wykonaj kilka lżejszych zestawów, aby się rozgrzać, przed rozpoczęciem treningu ramion.

Ćwiczenia na biceps
Zaangażuj do pracy swoje mięśnie. Wykonaj cztery zestawy łącznie, zrób 45 sekund odpoczynku pomiędzy zestawami. Krótka przerwa jest kluczowym elementem podczas aktywności. Utrzymasz pompę mięśni i je zbudujesz.
Po pierwszym zestawie, powinieneś być tak zmęczony, że trudność będzie ci sprawiało podniesienie z ziemi butelki wody. Przyzwyczaić się do takiego zmęczenia – trening nie będzie łatwiejszy, a wręcz coraz to trudniejszy.

Ćwiczenia na triceps
Ćwiczenie o nazwie: „skull crusher” wygląda jak pompki. Jedynym wyjątkiem jest to, że ręce są umieszczone dalej na zewnątrz od ciała. Utrzymaj swoją głowę na tym samym poziomie z kciukami, a następnie podnieś ciężar w górę. Zawsze staraj się doprowadzić mięśnie do upadku. Stan niewydolności mięśni jest twoim przyjacielem.

Ćwiczenia na biceps
Ćwiczenie: „spider curls” koncentruje się na szczycie bicepsu. W efekcie zbudujesz biceps w kształcie piłki.

Ćwiczenia na triceps
Kiedy wykonuję pompki na ławeczce, zawsze lubię umieszczać moje stopy na ciężarkach, z których przed chwilą właśnie korzystałem. To sprawia, że ćwiczenie jest trochę trudniejsze.

Zestaw treningowy kształtujący ramiona
Nie odpoczywaj pomiędzy ćwiczeniami. Ten zestaw o wysokim poziomie trudności to ostatnia rzecz, którą będziesz musiał wykonać. Przejdź przez to.

Cykl treningowy dla mięśni abs
Wybrałem te trzy ćwiczenia, aby zaangażowały one górne, niższe i skośne mięśnie brzucha. Ćwiczenia z użyciem ciężaru pomagają zbudować wspaniałe mięśnie brzucha. To właśnie w ten sposób uzyskasz efekt 3D.

Artykuł napisany przez: Marek